Philip Kotler (Marketing Management).
Alex Osterwalder (Business Model Generation).
Paulo Xavier (Psicólogo, mobilizador, mentor, amigo das organizações, desenvolvedor de pessoas).
M.P. Cunha, Arménio Rego, R. C. Cunha, Carlos Cabral-Cardoso (Manual de Comportamento Organizacional e Gestão).
Pedro Ferreira (Sociólogo, Professor).
João Emídio (Psicólogo, Professor).
Carlos Pereira da Cruz.
ISO 9001.
EQUASS.
Kaplan, Norton (Balanced Scorecard).
Christopher Lovelock (Customer Service – Principles of Service Marketing and Management).
Christopher Lovelock (Services Marketing: people, technology, strategy).
Henrique Agostinho (Compre Este Porque…).
Agostinho da Silva.
Jeanne Liedtka (Everything I Need To Know About Strategy I Learned At The National Zoo).
Sun Tzu’s Art Of War.
Theodore Levitt (Marketing Myopia).
Peter Drucker (The Practice Of Management: Gestão Por Objectivos).
W. Edwards Deming.
Joseph M. Juran (Juran’s Quality Handbook).
Al Ries, Jack Trout (The 22 Immutable Laws of Marketing).
Anthony Giddens (Sociology).
Treacy and Wiersema (Customer Intimacy and other Value Disciplines).
Christian Grönroos (Marketing y gestión de servicios).
Pierre Eiglier e Eric Langeard (Servuction – A gestão de marketing de empresas de serviços).
* Ordem aleatória.

Pin It on Pinterest

Share This

Partilhar

Partilhar

Partilhe este conteúdo!

%d bloggers like this: